Restitutiebeleid – Smarters Player Lite

Bij Smarters Player Lite (www.smarter-player-lite.nl) streven we ernaar dat u 100% tevreden bent met uw aankoop. Dit terugbetalingsbeleid beschrijft de informatie die wij verzamelen en registreren, evenals onze voorwaarden voor terugbetaling.

Mocht u technische of verkoopgerelateerde problemen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Als onze technische ondersteuning uw probleem niet binnen 10 werkdagen oplost, komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling. Wij garanderen een stabiele service, en in de meeste gevallen kunnen wij eventuele problemen verhelpen. Terugbetalingen gelden alleen voor problemen die aan onze technische kant liggen.

U komt NIET in aanmerking voor een terugbetaling in de volgende gevallen:

  • Als het probleem niet aan onze kant ligt (bijv. problemen met uw apparaat, slechte internetverbinding in uw omgeving, of andere niet-technische oorzaken).

  • Als u onze algemene voorwaarden overtreedt en uw account wordt geblokkeerd.

  • Als u onze service al langere tijd heeft gebruikt en pas later een technisch probleem ontstaat dat wij niet binnen 10 dagen kunnen oplossen. In dat geval krijgt u een gedeeltelijke terugbetaling voor de resterende abonnementsperiode.
    Bijvoorbeeld: Heeft u een 12-maanden abonnement en na 8 maanden probleemloos gebruik ontstaat er een technisch probleem? Dan krijgt u een terugbetaling voor de ongebruikte 4 maanden.

Terugbetalingsprocedure

  1. Gebruik het contactformulier om een terugbetaling aan te vragen.

  2. Gebruik hetzelfde e-mailadres waarmee u de service heeft aangeschaft.

Let op: Wij verwerken terugbetalingen zo snel mogelijk, maar het kan 21-30 dagen duren voordat het bedrag terug op uw rekening of creditcard staat (afhankelijk van de betalingsverwerker of uw bank).

Na een terugbetalingsverzoek kunt u geen nieuw abonnement bij ons afsluiten.

Belangrijke informatie

Door een abonnement af te sluiten bij Smarters Player Lite, gaat u akkoord met dit terugbetalingsbeleid en onze algemene voorwaarden – ook als u deze niet heeft gelezen. Ons beleid is strikt en onpartijdig: wij respecteren onze klanten en verwachten hetzelfde in return.

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met ons supportteam.